Je samozřejmé, že v každé větší či menší firmě se pořádají nejrůznější schůze. Ty se obvykle odbývají v kanceláři toho, kdo ji svolal. To je však možné pouze v případě, že se jedná o malé množství lidí. Pokud půjde například o setkání akcionářů či rady velké korporace, je nutné najít jiné řešení. To je také důvod, proč má většina firem vlastní konferenční místnost. V ní se pořádají schůze rady, představenstva, případně investorů. Ovšem aby plnila svůj účel, je potřeba, aby také dobře vypadala. Co by tedy měla obsahovat? V první řadě je potřeba si uvědomit, že na prvním dojmu zde záleží. Pokud se budou návštěvníci cítit dobře, je mnohem pravděpodobnější, že pro nás jednání dopadne úspěšně. Je tedy záhodno, abychom tomu věnovali patřičnou pozornost.
Místnost by samozřejmě měla být dostatečně velká, aby se tam příchozí netísnili. Na druhou stranu pokud půjde o skutečně obrovský sál, mohou se zde lidé cítit ztraceni. Proto je potřeba předem vědět alespoň přibližně, kolik jich přijde, a podle toho místnost vybrat. Co se vybavení týče, mělo by být decentní a vkusné, avšak nic, co by přitahovalo pozornost. Ta by měla po celou dobu být soustředěna na schůzi a na to, co říkají ostatní. Její odvádění křiklavými dekoracemi by bylo kontraproduktivní.
Židle by pak měly být jednoduché, avšak dostatečně pohodlné. Je potřeba myslet na to, že jednání může trvat i mnoho hodin. Proto musíme hostům i sobě zařídit dostatečné pohodlí. To se samozřejmě týká i občerstvení a pití. To by mělo být volně k dispozici, avšak vyhnout bychom se měli silně alkoholickým nápojům. Přeci jen je dobré, aby byli všichni účastníci po celou dobu střízliví. Pokud budou potřeba nějaké pomůcky, například počítače, grafy a podobně, případně i jen blok a tužka, aby si každý mohl dělat poznámky, měli bychom je dodat ještě před začátkem jednání. Jistě, není toho málo, co je potřeba zařídit. Avšak věřte, že je to první krok na cestě k úspěchu.